Subject: Kuusearu tn 6, Rahinge küla, Tartu maakond. Juurdepääsu ja müratõkkeseina küsimused Forklift OÜ poolt
From: "Simo Teesalu" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Raido Toonekurg" <[email-masked]>, "Andrus Tiirik" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 12:18:13 +0300

Tere
Meil on Transpordiametile mõni oluline küsimus, mille osas ise ei oska 
planeeringuid, plaane, skeeme, seletuskirju, seisukohti uurides aru saada.
Oleme Forklift OÜ kaudu omanikud kinnistul: Tartu maakond, Tartu linn, 
Rahinge küla, Kuusearu tn 6, katastritunnus 79301:001:1246 
https://ky.kataster.ee/ky/79301:001:1246   See on Kure maaüksuse 
planeeringust tekkinud kinnistu.
Planeerime sinna uuesti oma ärihoonet ja investeeringu tasuvusarvutusel, 
ehitamise alustamise otsustamise jaoks on oluline teada kuidas saab olema 
juurdepääs kinnistule neljarealise tee ehituse ajal ja peale seda kui 
neljarealine valmis ehitatud.  Vajame infot kas meie kinnistule pääsemise 
teekond pikeneb  ja saab piirangud või mitte oluliselt?
Kas meie kinnistule juurdepääsuks maha ja pealesõidu lahendused, 
juurdepääsuteed rasketehnikaga teenindamiseks on juba lõpuni planeeritud 
ning selge kus need olema saavad?
Palun saatke meile hea ülevaade koos jooniste, selgituste, kinnitustega kus 
on maha ja pealesõidud planeeritud, kuidas juurdepääsuteede lahendus ja kas 
rasketehnika on kõikidel Kuusearu tn 6, Rahinge küla kinnistule viivatel 
teedel lubatud sõita igal ajal? Ka ehitamise ajakava palun saata juhul kui 
see on paigas.

Kuna oleme äri ja teenindusettvõte, peame olema nähtaval,  siis me ei saa 
endale lubada ka müratõkkeseina taha sattumist. Palun kinnitust kas meie 
kinnistu ja maantee vahele ei tule müratõkkeseina või on võimalik, et see 
tuleb sinna vastu meie tahtmist?

Parimate soovidega / Best regards
Simo Teesalu
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 5029762
Forklift OÜ
www.forklift.ee <http://www.forklift.ee/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wbLfoBDH0gChznDVrc8J3KQvtF_fnhkuADmFf3pFOsVZKgH-Y2v7T08fTeeyUpLiO6yU_NZSLIhwCA>